وبلاگ سنگچول

وبلاگ سنگچول

وبلاگ سنگچول

وبلاگ سنگچول

وبلاگ سنگچول

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

فواید حرکت بارفیکس دست باز از جلو

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۷ ب.ظ

فواید حرکت بارفیکس دست باز از جلو

آموزش و فواید حرکت بارفیکس دست باز از جلو از پشت در قسمت ورزشی سایت جسارت.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار بگیرد.

بارفیکس دست باز برای هدف قرار دادن عضلات لت و همچنین عضله دو سر، فوق‌العاده است
 اکثر مردم، ورزش بارفیکس را به درستی انجام نمی‌دهند
هنگام انجام تمرین بارفیکس هرگز خودتان را به بالا تاب ندهید
شما باید با استفاده از قدرت صرف عضلانی به بالای میله برسید
 در بارفیکس زدن مراقب محل قرار گرفتن دست‌هایتان باشید

آموزش و فواید حرکت بارفیکس دست باز از جلو از پشت

بارفیکس دست باز , بارفیکس دست باز از جلو , بارفیکس دست باز از پشت , فواید بارفیکس دست باز , آموزش بارفیکس دست باز

بارفیکس تمرینی معجزه آسا است که بدون شک می توانید نتیجه بسیار مثبت آن را دریافت کنید، فقط یادتان باشد که تکرارهای زیاد معادل ارتقای قدرت بدنی نیستند، بلکه تکنیک اجرایی کلید کار است.

مهمترین فعالیتی که برای رشد عضلات وجود دارد ورزش بارفیکس است چون همه عضلات در کل بدن حرکت میکنند حتی عضله ها را حجم می دهد و بر آنها نیرو وارد می شود و در رشد آن ها تاثیر فراوانی می گذراد . بارفیکس از ورزشهای اساسی است چون هنگام بارفیکس کاملا هیکل را بالا می کشد و بسیاری از عضلات را درگیر خود می کند . حال میخواهیم بصورت کامل و جامع راجب به این ورزش مهم مطالبی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم ، توصیه میکنم حتما ادامه مطلب را مطالعه فرمایید .

بارفیکس , بارفیکس دست باز , بارفیکس از پشت , بارفیکس دست جمع , بارفیکس برای افزایش قد

بارفیکس

بارفیکس

نکاتی اصولی برای بهبود بارفیکس‌ دست باز

به گزارش سایت جسارت یکی از بهترین تمرینات تقویت کننده بالا تنه که باید به برنامه تمرینی‌تان اضافه کنید، بارفیکس است. بارفیکس برای هدف قرار دادن عضلات لت و همچنین عضله دو سر، فوق‌العاده است و اگر به درستی انجام شود، می‌تواند به اندازه کمی هم روی مرکز بدن‌‌تان کار کند.

آموزش و فواید حرکت بارفیکس دست باز از جلو از پشت

 بارفیکس دست باز , بارفیکس دست باز از جلو , بارفیکس دست باز از پشت , فواید بارفیکس دست باز , آموزش بارفیکس دست باز
یکی از بهترین حرکات تمرینی، بارفیکس است که اگر به درستی از آن بهره ببرید، می توانید عضله سازی بزرگی را در کنار فواید دیگری را تجربه کنید. در این مطلب کارشناس ورزش های رزمی به بررسی باید و نبایدهای اجرای بارفیکس می پردازد.

گفته می‌شود که اکثر مردم، ورزش بارفیکس را به درستی انجام نمی‌دهند و در نتیجه، به مزایای کامل آن دست نمی‌یابند. اجازه دهید چند نکته سریع را که لازم است بدانید، مرور کنیم تا مطمئن شوید دفعه بعدی که تمرین بارفیکس را انجام می‌دهید، آن را کامل و بی‌نقص اجرا می‌کنید.

آموزش و فواید حرکت بارفیکس دست باز از جلو از پشت

بارفیکس دست باز , بارفیکس دست باز از جلو , بارفیکس دست باز از پشت , فواید بارفیکس دست باز , آموزش بارفیکس دست باز

بارفیکس در واقع کشیدن وزن بدن برخلاف جاذبه زمین است که عضلات زیربغل را درگیر می کند، اما نیاز به گفتن نیست که در این حرکت ثبات دهنده های متعددی در شانه، جلو بازو، قدرت پنجه ها و حتی عضلات مرکزی بدن نیز درگیر می شوند.

نحوه زدن بارفیکس دست باز

اولین چیزی که باید در تمرین بارفیکس به آن دقت کنید، آن است که چگونه خودتان را تا میله بالا می‌کشید. شما باید با استفاده از قدرت صرف عضلانی به بالای میله برسید. بسیاری از افراد در واقع خودشان را به بالای میله تاب می‌دهند و یک نیروی حرکت آنی را در این فرایند وارد می‌کنند. اگر از نیروی حرکت آنی استفاده کنید، عملا تمام فشار را از روی عضلات به طور کامل بر می‌دارید و این، نشانه‌ی خوبی برای بهبود سطح قدرت شما نخواهد بود.

  • صفا زارع

پیدا کردن نقطه جی در مردان

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۴۸ ب.ظ

پیدا کردن نقطه جی در مردان

در این مطلب به نکاتی در مورد نقطه جی در زنان و مردان می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد

شاید شما هم نام نقطه جی را شنیده باشید و برایتان جالب باشد که اطلاعاتی در این مورد داشته باشید به گزارش سایت جسارت نام اختصاری موضع جی برگرفته از نام ارنست گرافنبرگ پزشک متخصص زنان است که برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ این نقطه را توصیف کرد. بسیاری از زنان اعتقاد دارند که برای اوج لذت جنسی (ارگاسم) ضروری است، در حالی که خیلی‌ها هم باور دارند که اصلاً وجود ندارد.برای بسیاری از خانمها، نقطه جی ناحیه‌ای بسیار حساس و تحریک کننده‌است که ساعتها به آنها لذت می‌دهد. برای خیلی‌های دیگر نقطه‌ای برآمده در واژن است که اگر بیش از اندازه دستکاری شود فرد احساس دفع ادرار می‌کند و تعدادی از خانم‌ها هیچ حسی در این نقطه احساس نمی‌کنند و خیلی‌ها هم اصلاً این نقطه را در واژن خود ندارند و کل حساسیت به این نقطه در روزهای مختلف ماه متفاوت است.

 نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی

اگرچه این قسمت از اندام تناسلی زنانه، نقطه جی نامیده می‌شود ولی به دلیل متفاوت بودن آن در زنان مختلف و همچنین تغییر کردن نقطه تحریک پذیر آن، بهتر است آنرا محدوده جی بنامیم. این محدوده حالت اسفنجی دارد و از زیر پیشابراه از دهانه واژن شروع شده و به داخل، در سقف واژن (نقطه ساعت ۱۲) امتداد می‌یابد و با انگشت قابل لمس می‌باشد. در صورتی که زنی این نقطه حساس را داشته باشد این نقطه بین ۲٫۵ تا ۷ سانتیمتر داخل واژن روی دیواره جلویی قرار دارد و معمولاً با وارد کردن دو بند انگشت داخل واژن براحتی قابل لمس است . در صورتی که زن با لمس آن تحریک شد به این معنی است که اندازه آن از یک نخود فرنگی بزرگتر است در صورت تحریک نشدن کوچکتر است.

همه تئوری‌ها در مورد نقطه جی

به طور کلی تئوری‌های مختلفی درمورد اینکه نقطه جی واقعاً چیست، وجود دارد. یک دیدگاه این است که نقطه جی محل بافت پروستات درست مثل پروستات در آقایان است و نبود کروموزوم Y در جنین در حال رشد مونث، سلولها را در محلی مشابه یعنی در همان نقطه جی کنار می‌گذارد. متخصصین دیگری با تئوری پروستات هم عقیده هستند اما آنرا بیشتر توضیح می‌دهند و می‌گویند این تنها دلیل حساس بودن این نقطه نیست. آنها به کلیتوریس و مجرای پیشابراه بعنوان منابع لذت دیگر اشاره می‌کنند که هر دو آنها را می‌توان با دیواره جلویی واژن تحریک کرد. به همین دلیل محل‌های زیادی برای لذت جنسی وجود دارد و دیگر نیازی به گشتن دنبال نقطه جی نیست.

متخصص دیگری که اولین بار نقطه جی را به اطلاع عموم رسانید اخیراً استفادهٔ دیگری برای آن کشف کرده‌است. او در تحقیقات خود نشان داده‌است که تحریک کردن نقطهٔ جی می‌تواند آستانهٔ درد را تا ۴۷٪ بالا ببرد. اگر محرک موجب تحریک جنسی فرد شود، آستانهٔ درد تا ۸۴٪ بالا می‌رود، و ۱۰۷٪ روی ارگاسم تاثیر دارد. فرضیه او این است که این نقطه حساس یکی از مسکن‌های طبیعی طبیعت برای زایمان و وضع حمل است.

نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی

تجربه حس کردن نقطه جی در رابطه جنسی

باید توجه داشت برحسب اندازه و محل دقیق نقطه جی این احتمال وجود دارد که زن (در صورت داشتن نقطه جی) در طول رابطه جنسی آن را حس کند.بهترین حالتها برای احساس نقطه جی در حالتهایی هست که لگن زن بالا قرار گیرد و بلند شود.روش دیگر ایجاد رابطه در حالت ایستاده و در حالت خم شدن است به نحوی که زن اجازه دهد که آلت جنسی مرد از پشت وارد واژنش گردد.

نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی 

تاثیر نقطه جی در انزال خانم‌ ها چیست

به طور کلی در بسیاری از خانمها وقتی نقطه جی تحریک می‌شود عمل انزال زنان انجام می‌گیرد. تحقیقات نشان داده‌است که تقریباً ۱۰ درصد از خانم‌ها طی ارگاسم یا تحریک جنسی بین ۹ تا ۹۰۰ میلی لیتر مایع از مجرای پیشاب خارج می‌کنند. گروهی از دانشمندان روی برخی از این مایعات آزمایش کردند و متوجه آنزیمهای پروستاتیک شدند و به این تئوری رسیدند که نقطه جی تقریباً مشابه پروستات در آقایان است.اما گروهی دیگر با آزمایش روی این مایع گفتند که خیلی شبیه به ادرار است. آخرین تفکرات در این رابطه این است که این مایع نوعی دیگر از ادرار است که با تحریک جنسی تغییرات شیمیایی در آن رخ می‌دهد. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.باید توجه داشت نقطه جی همیشه مورد بحث بوده است. از یک سو بسیاری از خانمها اعتقاد دارند که برای ارگاسم ضروری است، درحالیکه خیلی ها هم باور دارند که اصلاً وجود ندارد. اگر تاکنون اسم این نقطه را نشنیده بودید باید بدانید که جی اسم موضعی در بدن زنان است؛ موضعی که بسیاری از مردان زمان زیادی را صرف پیدا کردن آن می کنند. واکنشی که این موضع در اثر تحریک شدن نشان می دهد معمولا کافی است تا یک مرد بخواهد این موضع اسرارآمیز را بارها و بارها پیدا کند.

نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی 

تعریف علمی نقطه جی چیست

این تعریف عبارتست از نقطه جی (Grafenberg Spot) در اصل نقطه گرافنبرگ است که از روی نام ارنست گرافنبرگ پزشک متخصص زنان که برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ این نقطه را توصیف کرد، نامگذاری شده است. تئوری های مختلفی درمورد اینکه نقطه G واقعاً چیست، وجود دارد. یک دیدگاه این است که نقطه G محل بافت پروستات درست مثل پروستات در آقایان است. نبود کروموزوم Y در جنین در حال رشد جنس مؤنث، سلولها را در محلی مشابه یعنی در همان نقطه G کنار می گذارد.برخی از متخصصین که با تئوری پروستات هم عقیده هستند، آن را بیشتر توضیح می دهند و می گویند این تنها دلیل حساس بودن این نقطه نیست. آنها به چوچوله و مجرای پیشاب بعنوان منابع لذت دیگر اشاره میکنند که هر دو آنها را می توان با دیواره جلویی واژن تحریک کرد. به همین دلیل محل های زیادی برای ارضاء جنسی وجود دارد و دیگر نیازی به گشتن دنبال نقطه G نیست.جالب و مفید  است بدانید که استفاده دیگری نیز برای این نقطه کشف شده است. یکی از متخصصین در تحقیقات خود نشان داده است که تحریک کردن نقطه G می تواند آستانه درد را تا ۴۷% بالا ببرد. اگر محرک موجب تحریک جنسی فرد شود، آستانه درد تا ۸۴% بالا می رود، و ۱۰۷% روی ارگاسم تاثیر دارد. فرضیه او این است که این نقطه حساس  یکی از مسکن های طبیعی طبیعت برای زایمان و وضع حمل است. با همه این تفاسیر هنوز کسی دقیقاً نمی داند نقطه جی چیست اما مسئله مهم این است که ببینید شما این نقطه را دارید یا خیر و اگر دارید باید با آن چه کار کنید؟

 نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی

ماهیت نقطه جی در زنان چیست

برای خیلی از خانمها، نقطه جی ناحیه ای بسیار حساس و تحرک کننده است که ساعتها به آنها لذت می دهد. برای خیلی های دیگر نقطه ای برآمده در واژن است که اگر بیش از اندازه دستکاری شود فرد احساس می کند که نیاز دارد به دستشویی برود. خیلی از خانم ها هیچ حسی در این نقطه احساس نمی کنند و خیلی ها هم اصلاً این نقطه را در واژن خود ندارند.باید بدانیم قبل از هرچیز لازمست بیان شود که گرچه این قسمت از اندام تناسلی زنانه، نقطه جی نامیده می‌شود ولی به دلیل متفاوت بودن آن در زنان مختلف و همچنین تغییر کردن نقطه تحریک پذیر آن، بهتر است آنرا محدوده جی بنامیم. این محدوده حالت اسفنجی دارد و از زیر پیشابراه از دهانه واژن شروع شده و به داخل، در سقف واژن (نقطه ساعت ۱۲) امتداد می‌یابد و با انگشت قابل لمس می‌باشد؛ به عبارتی در صورتی که زنی این نقطه حساس را داشته باشد این نقطه بین ۲٫۵ تا ۷ سانتیمتر داخل واژن روی دیواره جلویی قرار دارد و معمولاً با وارد کردن دو بند انگشت داخل واژن براحتی قابل لمس است . در صورتی که زن با لمس آن تحریک شد به این معنی است که اندازه آن از یک نخود فرنگی بزرگتر است در صورت تحریک نشدن کوچکتر است. نقطه G بیشتر از اینکه یک نقطه باشد، یک محل خاص است. اگر میخواهید بررسی کنید و ببینید که شما هم این نقطه را دارید یا نه، باید به دنبال یک محل زبر و تقریباً گردوشکل باشید که نسبت به بقیه سطح واژن که صاف و نرم است متفاوت است.جهت کشف دقیق این نقطه اگر زن روی کمر دراز بکشد با داخل کردن انگشت میانی یا اشاره (که این کار را به دلیل موقعیت ورود، شخص دیگر بهتر از خود زن می تواند انجام دهد) داخل واژن به طوری که کف دست رو به بالا باشد؛ با حرکت خم کردن انگشت به سمت جلو مانند علامت بیا، می توان این نقطه را یافت و تحریک کرد. تقریبا ورود دو بند انگشت برای تحریک این نقطه کافی است.

نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی

تحریک جنسی خانم ها به کمک نقطه جی چگونه است

بهتر است بدانید وقتی فهمیدید که شما این نقطه را دارید یا نه، باید کشف کنید که آیا این نقطه می تواند به شما لذت بدهد یا برایتان آزاردهنده است. قبل از اینکه شروع به کاوش کنید، به شما توصیه می شود که کاملاً تمیز و بهداشتی باشید و البته آلت شما هم باید کاملا شسته شده باشد. مالیدن معمولاً بهترین راه برای تحریک آن است. معمولاً توصیه می شود که همسرتان انگشت سبابه اش را تا بند انگشت دوم وارد کرده د و نقطه مورد نظر را با حرکت رو به جلو به سمت دیواره جلویی بکشد. باید امتحان کنید و ببینید که حرکتتان چگونه باشد که بیشترین لذت را به شما بدهد. مهم این است که از نظر جنسی تحریک شوید. شایان ذکر است که حساسیت به این نقطه در روزهای مختلف ماه متفاوت است.در طی این تحریک، اولین حسی که به شما دست می دهد این است که به دستشویی بروید. شاید به این دلیل است که نقطه G روی دیواره جلویی است و به مثانه تان شما فشار وارد می شود. بهتر است اول مثانه تان را خالی کنید و بعد اینکار را امتحان کنید. چند بار اول کمی برایتان عجیب خواهد بود اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد. برحسب اندازه و محل دقیق نقطه جی این احتمال وجود دارد که در طول رابطه جنسی آن را حس کنید یا نکنید. اگر لگنتان بلند شود احتمالاً می توانید آنرا حس کنید. راه دیگر حس کردن اینست که در حالت ایستاده خم شوید و اجازه بدهید که آلت جنسی از پشت وارد واژن شود.

نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی

انزال خانم ها به واسطه نقطه جی چطور ممکن است

خیلی از خانمها می گویند که وقتی جی اسپات را تحریک می کنند، انزال پیدا می کنند. تحقیقات نشان داده است که تقریباً ۱۰ درصد از خانم ها طی ارگاسم یا تحریک جنسی بین ۹ تا ۹۰۰ میلی لیتر مایع از مجرای پیشاب خارج می کنند. گروهی از دانشمندان روی برخی از این مایعات آزمایش کردند و متوجه آنزیم های پروستاتیک شدند و به این تئوری رسیدند که نقطه G تقریباً مشابه پروستات در آقایان است. اما گروهی دیگر با آزمایش روی این مایع گفتند که خیلی شبیه به ادرار است. آخرین تفکرات در این رابطه این است که این مایع نوعی دیگر از ادرار است که با تحریک جنسی تغییرات شیمیایی در آن رخ می دهد. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی

نکاتی درمورد نقطه جی در زنان بدانیم

توجه داشته باشید که هر انسانی منحصر به فرد است بنابر این ممکن است شما نقطه جی داشته باشید یا نداشته باشید؛ پس اگر متوجه شدید که این نقطه را ندارید فکر نکنید که دنیا به آخر رسیده است. راه های خیلی زیادی برای لذت بردن از رابطه جنسی وجود دارد و نقطه G فقط یکی از آنهاست.در اثر تحریک این موضع از خانم ها مایع خارج می شود. پزشکان مشخص کرده اند که این اصلاً ادرار نیست. در حقیقت، این مایع از غده ای آزاد می شود که اطراف پیشابراه قرار داشته و شباهت زیادی به پروستات در مردان دارند. در هر صورت وقتی یک زن به وضعیت انزال در لذت می رسد، می تواند از چند قطره تا چند قاشق از این مایع را از خود خارج کند.اگر می خواهید وسیله ای برای ارضای این موضع بخرید، باید یک ویبراتور (لرزاننده) بخرید، البته نه هر ویبراتوری. این وسیله ای که شما می خرید باید سرش انحناء داشته باشد و وقتی از آن استفاده می کنید، به آرامی روشن شود و به زن اجازه بدهد سرعت آن را توسط مرد تعیین کند. جی اسپات یا همان نقطه جی داخل مهبل (تقریبا دو سوم راه) واقع شده است. برای یک زن یا دختر کمی مشکل است که با انگشت خودش به این مرکز برسد و بهترین کار این است که شریک جنسی با انگشت یا آلت تناسلی اش تحریک جی اسپات را انجام دهد.نقطه جی بیش از آن که چیزی محسوس و جسمی باشد، با حالات جسمی و روانی ظهور می کند مانند ترشحات زیاد، احساس رضایت شدید و … بنابراین شناسایی و تأیید آن دشوار است

  • صفا زارع

انواع تکثیر گل نسترن رونده زیبا

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۲۷ ب.ظ

انواع تکثیر گل نسترن رونده زیبا

در این مطلب از سایت جسارت به نگهداری و عکس و انواع تکثیر گل نسترن رونده زیبا می پردازیم

گل نسترن ، درختچه ‏اى است زیبا و مقاوم که اصل و منشأ ایرانى دارد. پایه‏ هاى وحشى آن از دیرباز در کوهپایه‏ ها وجود داشته و در حال حاضر نیز زینت‏ بخش دامنه‏ هاى سبز مناطق کوهستانى است.

گل نسترن

استفاده از میوه گل نسترن در قرن های گذشته رواج داشت و زمانی در میان مردم آن زمان برای بیماری‌های قفسه سینه مصرف می‌شد. میوه گل نسترن منبع طبیعی ویتامین C می‌باشد که موجب کاربرد گسترده گل نسترن در مکمل‌های ویتامین طبیعی، حافظه برای کودکان و همچنین به منظور طعم‌دهنده در چای و مربا استفاده می‌شد

گل نسترن , خواص گل نسترن , انواع گل نسترن , عکس گل نسترن , نسترن

گل نسترن گیاهی از جنس Rosa در خانواده Rosaceae است که معمولا با عنوان “Dog Rose” در دنیا شناخته میشود. این گونه رز وحشی بومی کشور های اروپایی از جمله بریتانیا و نروژ و همچنین شمال غرب آفریقا و غرب آسیا است.

در واقع گل سرخ‏هاى امروزى نسل‏هایى از نسترن‏هاى وحشى هستند که اصلاح شده و به صورت پرورشى درآمده‏ اند . نسترن در فصل بهار غرق در گل میشود و خانه را جلوه دیگرى مى‏ بخشد. ضمنا پایه بسیار مقاومى براى پیوند انواع رُزهاى رنگ به رنگ و زیبا است.

این گل انواع و واریته های گوناگونی دارد که وجه تمایزشان در رنگ ,عطر, اندازه گل, تعداد گلبرگ و … میباشد.

خاک گل نسترن رونده

نسبت به نوع خاک حساسیت ندارد ، اما خاک‏هایى را که داراى قدرى رسى باشند به خاک‏هاى شنى ترجیح مى‏دهد.

گل نسترن رونده , نگهداری گل نسترن رونده , عکس گل نسترن رونده , تکثیر گل نسترن رونده

این درختچه خزان شونده به طور معمول به ارتفاع 1 تا 5 متر میرسند، هر چند گاهی اوقات می تواند بالاتر هم بروند. ساقه آن باریک و تیزاست و به بالا رفتن آن کمک میکند.

تکثیر گل نسترن رونده

ازدیاد نسترن به وسیله کاشت بذر و قلمه صورت مى‏گیرد. مراکز فروش گل و گیاه انواع رز و نسترن را داخل ظروف پلاستیکى تولید نموده و براى کاشت مجدد و یا انتقال به گلدان بزرگتر

آماده مى‏کنند.

زمان کاشت گل نسترن رونده

از پاییز تا اواخر زمستان هر زمانى که برف و یخبندان نباشد مى‏توانیم نسترن را به زمین بنشانیم.

روش کاشت نهال گل نسترن رونده

قبل از کاشت بهتر است اول خاک را اصلاح کنیم براى این منظور در هر متر مربع حدود سه کیلوگرم کود حیوانى پوسیده به زمین اضافه و با خاک مخلوط کنید سپس نهال نسترن را از گلدان خارج ساخته و در گودالى که به همین منظور آماده نموده ‏اید بکارید.

  • صفا زارع

گلچین زیباترین شعر در مورد دلتنگی

جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ب.ظ

شعر در مورد دلتنگی

شعر در مورد دلتنگی,شعر در مورد دلتنگی برای دوست,شعر در مورد دلتنگی یار,شعر در مورد دلتنگی کربلا,شعر در مورد دلتنگی برای پدر,شعر در مورد دلتنگی مادر,شعر در مورد دلتنگی دوست,شعر در مورد دلتنگی پدر,شعر در مورد دلتنگی و تنهایی,شعر در مورد دلتنگی امام زمان,شعر درباره دلتنگی برای دوست,شعری در مورد دلتنگی دوست,شعر درباره دلتنگی یار,شعری در مورد دلتنگی یار,شعر درباره دلتنگی کربلا,شعر در مورد دلتنگی برای کربلا,شعری در مورد دلتنگی مادر,شعر در مورد دلتنگی برای مادر,شعر زیبا درمورد دلتنگی مادر,شعر درباره دلتنگی مادر,شعر در باره دلتنگی برای دوست,شعر درباره دلتنگی دوست,شعر نو درباره دلتنگی دوست,شعر درباره دلتنگی پدر,شعر درباره دلتنگی و تنهایی,شعر در مورد دلتنگی تنهایی,شعر دلتنگی,شعر دلتنگی کوتاه,شعر دلتنگی عاشقانه,شعر دلتنگی دوست,شعر دلتنگی برای دوست,شعر دلتنگی به زبان انگلیسی,شعر دلتنگی وطن,شعر دلتنگی کوتاه,شعر کوتاه دلتنگی عاشقانه,شعر دلتنگی کوتاه,شعر کوتاه دلتنگی و دوری,شعر کوتاه دلتنگی یار,شعر کوتاه دلتنگ,شعر زیبای دلتنگی کوتاه,شعر های عاشقانه دلتنگی کوتاه,شعر نو کوتاه دلتنگی,شعر دلتنگی عاشقانه کوتاه,شعر دلتنگی عاشقانه جدید,شعر دلتنگی عاشقانه زیبا,شعر های دلتنگی و عاشقانه جدید,شعر دلتنگ عاشقانه,شعر عاشقانه دلتنگی و تنهایی,شعر دلتنگی عاشق,شعر دلتنگی عاشقی,شعر نو دلتنگی عاشقانه,شعر دلتنگی دوستان,شعر دلتنگی دوست,شعر دلتنگی دوستانه,شعر دلتنگی دوست داشتن,شعر دلتنگی دوستت دارم,شعر های دلتنگی برای دوست,شعر دلتنگ دوست,شعر برای دلتنگی دوست,شعر دلتنگی برای دوست,شعر دلتنگی برای دوستان,شعر دلتنگی برای دوست از دست رفته,شعری برای دلتنگی دوست,شعر در مورد دلتنگی برای دوست,شعر دلتنگ وطن,شعر در وصف دلتنگی,شعر در وصف دلتنگی یار,شعر در وصف دلتنگی مادر,شعر در وصف دلتنگی از حافظ,شعر در وصف دلتنگی امام رضا,شعر در وصف دلتنگی,شعری در وصف دلتنگی,شعری زیبا در وصف دلتنگی,شعری در وصف دلتنگی یار,شعر زیبا در وصف دلتنگی,شعری در وصف دلتنگی,شعر عاشقانه در وصف دلتنگی,شعرهایی در وصف دلتنگی,اشعار زیبا در وصف دلتنگی,شعر درباره دلتنگی,شعر درباره دلتنگی و تنهایی,شعر درباره دلتنگی برای دوست,شعر درباره دلتنگی کربلا,شعر درباره دلتنگی یار,شعری درباره دلتنگی,شعر در مورد دلتنگی برای دوست,شعر در مورد دلتنگی یار,شعر در مورد دلتنگی کربلا,شعر در مورد دلتنگی برای پدر,شعر در باره دلتنگی برای دوست,شعر در مورد دلتنگی دوست,شعری در مورد دلتنگی دوست,شعر درباره دلتنگی دوست,شعر نو درباره دلتنگی دوست,شعر در باره دلتنگی یار,شعری در مورد دلتنگی یار,شعری در باره دلتنگی,شعری در مورد دلتنگی,شعر در مورد دلتنگی مادر,شعر در مورد دلتنگی پدر,شعر درباره دلتنگی,شعری درباره دلتنگی,شعر در مورد دلتنگی,شعر درباره دلتنگ,شعری در مورد دلتنگی,شعر در مورد دلتنگی برای کربلا,شعری در مورد دلتنگی مادر,شعر در مورد دلتنگی برای مادر,شعر زیبا درمورد دلتنگی مادر,شعر درباره دلتنگی مادر

شعر در مورد دلتنگی

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد دلتنگی برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

به نام خدائی که هستی را با مرگ، دوستی را یک رنگ

زندگی را با رنگ، عشق را رنگارنگ، رنگین کمان را هفت رنگ

شاپرک را صد رنگ، و مرا دلتنگ تو آفرید . . .

شعر پدر , شعر در مورد پدر , شعر درباره پدر , شعر در وصف پدر

شعر در مورد دلتنگی

گـاهـی در ذهـنـم

آنــقــدر واقـعـیــت داری

کـه دسـتـهـایـم هــوایت را در آغـوش می گــیـرد …

تعبیر خواب سگ , تعبیرخواب سگ , سگ در خواب دیدن , تعبیر خواب سگ سیاه هار

شعر در مورد دلتنگی برای دوست

تنهایی و دل تنگی هایتان‌ را پیش‌فروش نکنید

فصل‌اش که برسد به قیمت می‌خرند . . .

شعر دوست , شعر در مورد دوست , شعر درباره دوست , شعر در وصف دوست

شعر در مورد دلتنگی یار

آدم خوب قصه های من

دلتنگت شده ام !

حجمش را میخواهی ؟؟؟

خدا را تصور کن …

شعر برادر , شعر در مورد برادر , شعر درباره برادر , شعر در وصف برادر

شعر در مورد دلتنگی کربلا

دلتنگم…

مثل خیلی از روزهای زندگانی ام.

این روزها هیچ کس شریک غم و دلتنگی آدمها نیست؛

تنها همدم تنهایی ها و بی کسی هایم، یک قلم و چند ورق کاغذ تا نخورده است.

اگر روزی کاغذهایم تمام شوند چه کنم؟!!!

شعر خواهر , شعر در مورد خواهر , شعر درباره خواهر , شعر در وصف خواهر

شعر در مورد دلتنگی برای پدر

خدایا

این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند

فکری کن

اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت . . .

شعر زندگی , شعر در مورد زندگی , شعر درباره زندگی , شعر در وصف زندگی

شعر در مورد دلتنگی مادر

یارم از بهر فراقت به کجا سر بزنم

شوق دیدار تو دارم ، به کجا پر بزنم ؟

شعر مهر ماه , شعر در مورد مهر ماه , شعر درباره مهر ماه , شعر در وصف مهر ماه

شعر در مورد دلتنگی دوست

سرما نیست……!!!

دلتنگیه توست که به لرزه انداخته

چهار ستون دلم را ….

شعر عشق , شعر در مورد عشق , شعر درباره عشق , شعر در وصف عشق

شعر در مورد دلتنگی پدر

دلتنگم مانند نقطه چین هایی

که هیچ وقت به هم نمی رسند….

شعر گل , شعر در مورد گل , شعر درباره گل , شعر در وصف گل

شعر در مورد دلتنگی و تنهایی

گاهی چقدر دلم برایت

تنگ می‌شود…

می‌دانی!؟

می‌گویم گاهی اما،

این گاهی‌ها عجیب بوی

همیشه می‌دهند!

شعر شب بخیر , شعر در مورد شب بخیر , شعر درباره شب بخیر , شعر در وصف شب بخیر

شعر در مورد دلتنگی امام زمان

دلتنگى‌ یعنی…

جاذبه برعکس شود؛

وزن زمین

روی دلت سنگینی کند..!

شعر صبح بخیر , شعر در مورد صبح بخیر , شعر درباره صبح بخیر , شعر در وصف صبح بخیر

شعر درباره دلتنگی برای دوست

دِلتَنگـــی هَمـــون اَشکیـِــه کـِـه

رو کِتــابـِـت میــریــزه وَقتــی

مَثـَـلا داری دَرس میـخــونــی !

شعر عید غدیر , شعر در مورد عید غدیر , شعر درباره عید غدیر , شعر در وصف عید غدیر

شعری در مورد دلتنگی دوست

دلتنگى‌ محله ای ست پر ازدحامِ یادت

که در شلوغی اش نه تنها تو را پیدا نمی کنم ،

که خود را هم گم میکنم …

شعر تنهایی , شعر در مورد تنهایی , شعر درباره تنهایی , شعر در وصف تنهایی

شعر درباره دلتنگی یار

شرمسار دستان توام

وقتی به جای دستان من

قلم در دست می‌گیری

تا بگویی دلتنگى‌!

شعر تولد , شعر در مورد تولد , شعر درباره تولد , شعر در وصف تولد

شعری در مورد دلتنگی یار

اینکه یواشکی دلتنگش باشی

خیلی بهتر از اینه که بهش بگی

و هیچ جوابی نگیری …

شعر ماه محرم , شعر در مورد ماه محرم , شعر درباره ماه محرم , شعر در وصف ماه محرم

شعر درباره دلتنگی کربلا

به گمانم ” یادت ” پنجره ی احساسم را می کوبد

چرا که . . .

در دلم هوای دلتنگى‌ به پاست . . .

شعر لیاقت , شعر در مورد لیاقت , شعر درباره لیاقت , شعر در وصف لیاقت

شعر در مورد دلتنگی برای کربلا

همــه چــیـز بــا تــو شــروع شــد !

امــــا هــیـچ چــیـز بــدون تــــو تـمــام نـمـی شـــود ,

حـــتـی هــمـیـن دلــتـنـگــی هــای مـــن!

شعر لب , شعر در مورد لب , شعر درباره لب , شعر در وصف لب

شعری در مورد دلتنگی مادر

نه فقط من به  تو دلتنگ

که در باغچه هم

لاله از داغ تو

دندان به جگر مى‌گیرد

شعر لبخند , شعر در مورد لبخند , شعر درباره لبخند , شعر در وصف لبخند

شعر در مورد دلتنگی برای مادر

گلوی آدم را

باید گاهی بتراشند

تا برای دلتنگی های تازه جا باز شود

دلتنگی هایی که جایشان نه در دل

که در گلوی آدم است

دلتنگی هایی که می توانند آدم را خفه کنند . . .

شعر ادب , شعر در مورد ادب , شعر درباره ادب , شعر در وصف ادب

شعر زیبا درمورد دلتنگی مادر

تشنه که میشوم

سرمیکشم دلتنگیت را

بغض بالا می آورم . . .

شعر انسانیت , شعر در مورد انسانیت , شعر درباره انسانیت , شعر در وصف انسانیت

شعر درباره دلتنگی مادر

از ایـنجـا …

کـه  هـسـتـم,تا انـجا کـه تو هـسـتی…

وجـب بـه وجـب..

دلـتـنـگـم…!

شعر تهران , شعر در مورد تهران , شعر درباره تهران , شعر در وصف تهران

شعر در باره دلتنگی برای دوست

حوصله ام برفی ست!

با یک عالمه قندیل دلتنگی,

از گوشه های دلم آویزان!

آهای!
کافی ست ” کمی “ها  کنی که ” آب”شوم!

شعر آسمان , شعر در مورد آسمان , شعر درباره آسمان , شعر در وصف آسمان

شعر درباره دلتنگی دوست

دلتنگی یعنی؛

خیره شدن به سنگ فرشی

که قدمهای تو را زیارت کرده …

محمد مهدور

شعر خداحافظی , شعر در مورد خداحافظی , شعر درباره خداحافظی , شعر در وصف خداحافظی

شعر نو درباره دلتنگی دوست

دلتنگی ام را

به سفر گره می زنم…!

تاجاده

یاد تو را

درمن گم کند…!

شعر مرگ , شعر در مورد مرگ , شعر درباره مرگ , شعر در وصف مرگ

شعر درباره دلتنگی پدر

دلتنگی هایــــَم را زیر بغـل زده اَم!

نشسته اَم در انتظار ِ روز های ِ مبـادا…

سهم من از تــو ،

همـین دلتنگـی ها ییست که . . .

بی دعوت می آینـد
و
خیال ِ رفتن نـدارند…

شعر ماه اردیبهشت , شعر در مورد ماه اردیبهشت , شعر درباره ماه اردیبهشت , شعر در وصف ماه اردیبهشت

شعر درباره دلتنگی و تنهایی

یه وقتا دلت طوری تنگ میشه که مغزت کاملا فلج میشه…

بدی هاش یادت میره….

نامردیش یادت میره…

بی محبتی و رفتارسرد و تلخش یادت میره…

وقتی با بیرحمی تنهات گذاشت یادت میره…

فقط میگی خدایا یه دقیقه ببینمش این دل وامونده آروم شه…!

همین…

بخواب عشقم , بخواب عشقم شعر , بخواب عشقم شعرنو , آسوده بخواب عشقم

شعر در مورد دلتنگی تنهایی

نمیدانم چرا ،

اما برایت سخت دلتنگم

در این مسلک که صورت های بی احساس بسوی قلب های ساده می تازند

من اینجا در صف مرگ شقایق ها برای رنگ چشمان تو دلتنگم . . .

شعر موفقیت , شعر در مورد موفقیت , شعر درباره موفقیت , شعر در وصف موفقیت

شعر دلتنگی

فصل عوض می‌شود

جای آلو را

خرمالو می‌گیرد

جای دلتنگی را

دلتنگی

شعر دلتنگی کوتاه

از بس که گفتم دلم تنـــگ است،

دهانـــم گشــــاد شد ! !

شعر دلتنگی عاشقانه

ساز دلت که کوک نباشد …

فرقی نمی کند کجا باشی !

سرزمین مادری ؛ یا خانه پدری

هر دو یک رنگ دارد،

رنگ دلتنگی

شعر دلتنگی دوست

کاش دفتر خاطراتم

چراغ جادو بود

تا هر وقت از سرِ دلتنگی

به رویش دست میکشیدم

تو از درونش

با آرزوی من بیرون می آمدی!

شعر دلتنگی برای دوست

دلـــــم تـــــنگ اسـت ..

تـــــو بــــــیـا بــــشـکـاف !

و دوبــــــــاره ، کـــوک بـــزن !

شعر دلتنگی به زبان انگلیسی

دل هایم برایت تنگ شده اند …

آخر تو که نمی دانی ، برای فراموش کردنت دو دل شده ام !

شعر دلتنگی وطن

لباس هایم که تنگ می شد می بخشیدم

دل تنگم را حالا ، چه کسی می خواهد ؟!

می خــــواهــــی….؟!

شعر دلتنگی کوتاه

گاهی شعر سراغم را میگیرد ٬ گاهی هوای تو

تفاوتی نمیکند ، هر دو ختم میشوید به دلتنگی من

شعر کوتاه دلتنگی عاشقانه

همیشــــه دلتنگی

به خاطر نبـــــــودن شخصی نیست

گاه به علت حضور کسی در کنارت استـــــــ

که حواسش به تــــــــو نیستــــــــ

شعر دلتنگی کوتاه

کــــــــــاش

روزهــــــــــــای دلتنگی ِ مـــــــــن

مثل ِ “دوست داشتن های” تو کوتاه می شد

کــــــــــاش…

شعر کوتاه دلتنگی و دوری

این روزها

آب و هوای دلم آنقدر بارانی ست

که رخت های دلتنگیم را

فرصتی برای

خشک شدن نیست…

شعر کوتاه دلتنگی یار

دلم برای کسی تنگ است که گمان میکردم

می آید

می ماند

و به تنهاییم پایان میدهد!

آمد

رفت

و به زندگی ام پایان داد…

شعر کوتاه دلتنگ

اسمش عشق است…

نه علاقه…

نه عادت…!

حماقت محض است…

دلتنگ کسی باشی…

که دلش با تو نیست…!

شعر زیبای دلتنگی کوتاه

جمعه دستش بند است

به دلتنگى‌ من

بیکار که میشود

برای بغض هایم

غروب میبافد…

شعر های عاشقانه دلتنگی کوتاه

تو را چه بنامم؟

تا دریچه را

رو به باغی بگشاید

که صدای پرپر شدنش

به زمزمه­ های تو

در عصرهای دلتنگی می­ ماند

شعر نو کوتاه دلتنگی

به بهانۀ دلتنگی

پرده های اتاق را کنار می زنم

تا باد،

از شمالی ترین نقطۀ مجهول زمین

عطر لب های تو را

سنجاق کند بر گونه هایم

نگاه کن!

ببین طعم تمشک چه کرده با نسیم!

نگاه کن چگونه می وزد در حریق بوسه ها!

شعر دلتنگی عاشقانه کوتاه

همیشه کسانی هستند

که در نهایت دلتنگی

نمی توانیم آنها را در آغوش بگیریم

بدترین اتفاق شاید همین باشد…

شعر دلتنگی عاشقانه جدید

تو!

یعنی

همین دلتنگی نفس گیر

وقتی

این شعر را برایت می نویسم…

شعر دلتنگی عاشقانه زیبا

زن‌ها گاهی دلتنگی هایشان را

بی صدا فریاد می زنند

شعر های دلتنگی و عاشقانه جدید

دلتنگ که می شوی دیگر انتظار معنا ندارد

یک نگاه کمی نامهربان

یک واژه ی کمی دور از انتظار

یک لحظه فاصله

میشکند دیوار فولادی بغضت را

شعر دلتنگ عاشقانه

این روزها زیادی تو را کم دارد

به من بگو چه کنم

با این همه دلتنگی

شعر عاشقانه دلتنگی و تنهایی

گاهی دلتنگی هایی داری

که فقط باید فریادشان بزنی اما سکوت می کنی …

شعر دلتنگی عاشق

همــه چــیـز بــا تــو شــروع شــد !

امــــا هــیـچ چــیـز بــدون تــــو تـمــام نـمـی شـــود ,

حـــتـی هــمـیـن دلــتـنـگــی هــای مـــن!

شعر دلتنگی عاشقی

ای کاش درختی باشم

تا همه تنهایان

از من پنجره ای کنند

و تماشا کنند در من

 کاهش دلتنگی شان را

شعر نو دلتنگی عاشقانه

عجیب نیست اگر

پرنده از درخت ببارد

ماهیِ مُرده، از آسمان

و حتا، آدم‌فضایی‌های غمگین، از خورشید.

نه، وقتی دلتنگ باشی؛ هیچ‌چیز عجیب نیست!

شعر نو دلتنگی عاشقانه

تهران، استانبول، پاریس، …

فرقی نمی‌کند کجا باشی،

همه‌‌ی شهرها

زشت و غم‌انگیزند

به‌وقتِ دلتنگی!

شعر نو دلتنگی عاشقانه

دلتنگی یعنی

غروب باشد، دل‌اَت گرفته باشد؛ او نباشد

و تو

جای او هم به تماشا نشسته باشی!

شعر دلتنگی دوست

رسیده‌ام به تو

اما هنوز دلتنگ‌اَم.

انگار به اشتباه‌ْ جای طلوع

در غروبِ چشم‌هایت

فرود آمده باشم!

شعر دلتنگی دوستانه

مادر می‌گوید: “دلتنگ نباش!

پیدایش می‌شود حتمن.”

اما دریغْ که نمی‌داند

گم‌شده‌ی این قصه، من‌اَم!

شعر دلتنگی دوست داشتن

به‌وقتِ دلتنگی

فرقی نمی‌کند کجا باشی:

پشتِ پنجره‌ی اتاقی در پاریس

میانِ ازدحامِ خیابانی در تهران

یا روی پُلی معلّق در جنگل‌های اِفریقا.

به‌ هر حال،

حتمن غروبی برای تماشا خواهی یافت!

شعر دلتنگی دوستت دارم

دلتنگی

خوشه‌ی انگور سیاه است

لگدکوبش کن

لگدکوبش کن

بگذار ساعتی

سربسته بماند

مستت می‌کند اندوه.

شعر های دلتنگی برای دوست

گاهی

یک پیراهن چهارخانه‌ی مردانه هم حتی

می‌تواند

خانه‌ی آدم باشد

که دل‌تنگی‌هایت را در جیبش بریزی

و دگمه‌هایش را

برای همیشه

ببندی

شعر دلتنگ دوست

دارم سقوط می کنم ‏

به دیدنم بیا ‏

قلعه ی دلتنگی هایم ‏

را فتح کن ‏

نجاتم بده … ‏

شعر برای دلتنگی دوست

آدم های اینجا

هیچکدام شبیه تو نیستند ‏

دلتنگت که می شوم  ‏

چشم هایم را می بندم  ‏

باران را تجسّم می کنم  ‏

تو زلال مهربانی  ‏

مهربان زلالی …‏

شعر دلتنگی برای دوست

بوسیدنت زلزله بود و 

عشقت رگبار بهاری است ..

برای إمداد رسانی بیا 

ورنه

آوار خواهم شد

بعد از این سیل دلتنگی..

دوری ت حادثه ای غیر مترقبه بود

دلتنگی ام یک بلای طبیعی…

طوفان شد و کُشت

هرکه پیراهنش شبیه به تو بود !

شعر دلتنگی برای دوستان

بامت بلند باد

که دلتنگی ات مرا
از هرچه هست

غیر تو بیزار کرده است.

شعر دلتنگی برای دوست از دست رفته

چقدر خوب است

همیشه بهانه ای داشته باشم

تا حالت را بپرسم

همین چند ثانیه کافی‌ست

برای تسکین این دلتنگی ام …

شعری برای دلتنگی دوست

اگر ازت دور نباشم

چه جوری برایت دلتنگی کنم؟

گل قشنگم !

اگر کنارت نباشم

بوی گل و طعم بوسه هات

یادم می رود

بودن یا نبودن

پلک زندگی ماست

شعر در مورد دلتنگی برای دوست

دلتنگی آدم را به خیابان می کشد

دلتنگم!

و مردم نمی فهمند

قدم زدن -گاهی

از گریه کردن غم انگیز تر است!    

شعر دلتنگ وطن

بعضی روزها عجیب بوی تو را می دهند

دلتنگی کنج خانه می نشیند

زل می زند به چشمانم

و یادت را بر سینه ام می فشارد ….

شعر در وصف دلتنگی

مداد بوی چوب

کاغذ بوی خاک

و لحظه ها

بوی دلتنگی می دهند

واژه ها اما

مدام

عطر یاد تو را

روی دفترم می پاشند

و بی هیچ تمهیدی

شعری شبیه تو

از سرانگشتانم چکه می کند.

شعر در وصف دلتنگی یار

پاییز از چشمان من شروع شد

از برگ ریزان دلم

از نارنجیِ سکوتم

که مشت مشت دلتنگی به آسمان می پاشید

شعر در وصف دلتنگی مادر

دلتنگی
اسم این خیابان لعنتی است
وقتی اینهمه از آن عبور می کنی
اما هیچ کدام شان
“تو” نیستی...!!

شعر در وصف دلتنگی از حافظ

تو از آن ِ من نیستی
اما تو را دوست دارم
هنوز تو را دوست دارم
و دلتنگی ات مرا می کشد

شعر در وصف دلتنگی امام رضا

از دلتنگی می‌میرم
در آتش می‌میرم
بر سر دار می‌میرم
با گلوی بریده می‌میرم
اما نخواهم گفت
زمانِ عشق من و تو به سر رسیده است
که مرگ
به عشق ما راه ندارد

شعر در وصف دلتنگی

ز دلتنگی اگر رمزی بگویم
ازان تنگی به خرواری برآید
گلی را گر برون ارم ز خاری
ز هر برگش سر خاری برآید
ز دلتنگی در آن غمخانه تنگ
سرود بینوایی کرد آهنگ
سر تا سر دشت خاوران سنگی نیست
کز خون دل و دیده برو رنگی نیست
در هیچ زمین و هیچ فرسنگی نیست
کز دست غمت نشسته دلتنگی نیست

شعری در وصف دلتنگی یار

ناگهان

دستی گره زد مرا

به بند خیال تو

و من ماندمُ

حجمِ وسیعِ دلتنگی

و گرهی که

به دستان تو باز خواهد شد

کاش

باد مرا می برد….

شعر زیبا در وصف دلتنگی

هر بار گریه می کنم

و انگار

جمله ایی را گم کرده ام

دلتنگی ها هیچ وقت راه دوری نمی روند

مثل شانه های  مادر

که هر بار گریه کردم

لرزید…

شعری در وصف دلتنگی

من نشسته ام، شمرده ام. دلتنگی اولین حس دنیا نیست.

اولین حس یک رابطه نیست. یک رابطه هیچ وقت با دلتنگی شروع نمی شود

شعر عاشقانه در وصف دلتنگی

دلتنگی؛

آخرین جادویی بود که

در اولین دیدار

بر چشمانم نشست

و اولین کلامی بود که

در آخرین ثانیه های با تو بودن

بر دستانم جاری شد.

آری

از تقدیر نه گزیری هست و نه گریزی!

شعرهایی در وصف دلتنگی

بی هیچ نام

می آیی

اما تمام نام های جهان باتوست

وقت غروب نامت

دلتنگی ست

وقتی شبانه چون روحی عریان می آیی

نام تو وسوسه است

زیر درخت سیب نامت

حواست

و چون به ناگزیر

با اولین نفس که سحر می زند

می گریزی

نام گریزناکت

رویاست…

اشعار زیبا در وصف دلتنگی

به تصویر زیبای تو نگاه می کنم

و مهربانی ات …

که حتی از پشت قاب شیشه ای هم

به من لبخند می زند.

دلتنگی ات

رودخانه ای ست

که به دریا نمی رسد…!

شعر درباره دلتنگی

در صدا کردنِ نام تو

یک “کجایی؟” پنهان است…

یک “کاش می بودی”

یک “کاش باشی”

یک “کاش نمی رفتی”

من نامِ تو را

حذف به قرینهء این همه دلتنگی و پرسش

صدا می زنم …

شعر درباره دلتنگی و تنهایی

تو را می جویم

میان تمام واژه هایی که بوی دلتنگی تو را می دهند

میان سکوت این خیابانی که روزی خیابان عشق می خواندیش !

میان این دل به خون نشسته …

اما اینجا هیچ نشانی از تو نیست!

بعد از رفتنت حتی غبار راهت را با خود برده ای!

من تو را با دستان خویش

در سکوت و تاریکی  شب

به خواب عشق سپرده ام

و این خواب زده ی مجنون را راهی کرده ام

راهی همان خیابان  عشق …!

شعر درباره دلتنگی برای دوست

کاش دلتنگی نیز نام کوچکی می‌داشت

تا به جانش می‌خواندی:

نام کوچکی

تا به مهر آوازش می‌دادی،

همچون مرگ

که نام کوچکِ زندگی‌ست.

شعر درباره دلتنگی کربلا

دلم تا برایت تنگ می شود

می نشینم

اسمت را

می نویسم

می نویسم

می نویسم

بعد می گویم

این همه او

پس دلتنگی چرا ؟

شعر در مورد دلتنگی

  • صفا زارع

عکس بسیار زیبا در مورد بخواب عشقم عاشقانه

بخواب عشقم , بخواب عشقم شعر , بخواب عشقم شعرنو , آسوده بخواب عشقم , آرام بخواب عشقم

بخواب عشقم

  • صفا زارع