مجموعه جملات و شعر و متن و اس ام اس تنهایی

در این مطلب از سایت جسارت مجموعه  جملات تنهایی و شعر تنهایی و متن تنهایی و اس ام اس تنهایی را برای شما فراهم آورده ایم.امیدواریم که مورد توجه قرار گیرد.

اس ام اس تنهایی , شعر تنهایی , متن تنهایی , جملات تنهایی

مجموعه جملات و شعر و متن و دلتنگی“>اس ام اس تنهایی 96

می خواهم برایت تنهایی را معنی کنم

در ساحل کنار دریا ایستاده ای و هوای سرد و صدای موج

به خودت می آیی یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند

نه دستی که شانه هایت را بگیرد و 
نه صدایی که قشنگ تر از صدای دریا باشد

فقط چند قطره اشک و تصویر لعنتی

مجموعه جملات و شعر و متن و اس ام اس تنهایی 96

به پندار تو : جهانم زیباست ، جامه ام دیباست ، دیده ام بیناست ،

زبانم گویاست ، قفسم هم طلاست ، به این ارزد که دلم تنهاست

مجموعه جملات و شعر و متن و اس ام اس تنهایی 96

تنهایی یعنی بین آدمایی باشی که می گن دوستت دارن

ولی کنار دلتنگیات نیستن

مجموعه جملات و شعر و متن و اس ام اس تنهایی 96

اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است

زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزار دهنده ای است تنها خوشبخت بودن ،

در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است .

(دکتر علی شریعتی)

مجموعه جملات و شعر و متن و اس ام اس تنهایی 96

بیهوده نقاش بوده ام این همه سال

به چشم هایت که می رسم ، قلم موها خیس می شوند

به لب هایت که می رسم دستم می لرزد

رنگ ها می گریزند و قاب های خالی ، تنها نبودن تو را به دیوار زندگی ام می کوبند

مجموعه جملات و شعر و متن و اس ام اس تنهایی 96

تو برو پیچک من ، فکر تنهایی این قلب مرا هیچ مکن ،

رو پیشانی من چیزی نیست ، غیر یک قصه پر از بی کسی و تنهایی

مجموعه جملات و شعر و متن و اس ام اس تنهایی 96

و چه خوب است گاه گاهی دروغ بگویی به دلت

و نگذاری که بداند بینهایت تنهاست

مجموعه جملات و شعر و متن و اس ام اس تنهایی 96

وسعت درد فقط سهم من است ، باز هم قسمت غم ها شده ام ،

دگر آیینه ز من با خبر است ، که اسیر شب یلدا شده ام ،

من که بی تاب شقایق بودم ، همدم سردی یخ ها شده ام ،

کاش چشمان مرا خاک کنید ، تا نبینم که چه تنها شده ام

مجموعه جملات و شعر و متن و اس ام اس تنهایی 96

تنهایی رو فقط توی شلوغی می شه حس کرد

مجموعه جملات و شعر و متن و اس ام اس تنهایی 96

این روزها که می گذرد

یک ترانه تلخ

قصه ی تنهایی های مرا می سراید

سمفونی گوش خراشی است

روزهاست پنبه دگر فایده ندارد

……باید باور کنم

تنهایم

مجموعه جملات و شعر و متن و اس ام اس تنهایی 96

تنهایی یعنی اینکه اگه تا یه هفته گوشیتو خاموش کنی

برات مهم نباشه

مجموعه جملات و شعر و متن و اس ام اس تنهایی 96

چرا غم ها نمی دانند که من غمگین ترین غمگین شهرم ،

بیا هی دوست با من باش که من تنهاترین تنهای شهرم

مجموعه جملات و شعر و متن و اس ام اس تنهایی 96

وقتی همه را شبیه او می بینی عاشق هستی

وقتی که او را شبیه همه می بینی تنها هستی

مجموعه جملات و شعر و متن و اس ام اس تنهایی 96

منم تنهاترین تنهای تنها

اسمتو می نویسم روی شن ها

باد میاد اسمتو پاک میکنه

کارم شده در این صحرای غمها

مجموعه جملات و شعر و متن و اس ام اس تنهایی 96

تنهایی اونجاش درد داره که روز تولدتو یادش رفته باشه

و خودت و با دلیلای بی منطق گول بزنی

تنهایی اونوقتی سخته که بعد ۵ سال بشنوی

مهم تر از تولد تو توی زندگیش داره و بیکار نیست که یادش بمونه

تنهایی وقتی آدمو می سوزونه که با همه ی اینا بازم دوسش داری و دلتنگشی

مجموعه جملات و شعر و متن و اس ام اس تنهایی 96

نکنه خدا نکرده سفر بهت بسازه ، عوض کنه هواتو آب و هوای تازه ،

نکنه خدا نکرده یادت نمونه اشکام ، یادت بره چه خستم یادت بره چه تنهام

مجموعه جملات و شعر و متن و اس ام اس تنهایی 96

تنهایی خوبه

چون اونی که اون بالاست هم تنهاست

مجموعه جملات و شعر و متن و اس ام اس تنهایی 96

من به تنهایی یک چلچله در کنج قفس ، بند ، بندم همه در حسرت یک پرواز است ،

من به پرواز نمی اندیشم ، به تو می اندیشم ، که زیباتر از اندیشه یک پرواز است

اس ام اس تنهایی | جملات تنهایی | شعر تنهایی